Het winkelend publiek in Amsterdam kan tot en met zondag 22 januari op een bijzondere manier kennis maken met de nieuwe Volkswagen up!. De up!, finalist voor de titel Auto van het Jaar 2012, krijgt in deze periode een eigen ‘brand store’ aan de Kalverstraat in Amsterdam, om precies te zijn op nummer 101.

De up! is Volkswagens nieuwe compacte stadsauto. De up! wordt deze maand op de Nederlandse markt geïntroduceerd. Hoe toepasselijk dus om de up! in de drukste winkelstraat van Nederland aan het winkelend publiek voor te stellen.

De gloednieuwe up!-winkel heeft een vloeroppervlak van 100 vierkante meter en uiteraard is alle informatie over de up! er te vinden. De up! is er ook ‘in den blikke’ te bewonderen, als rode High up! en zwarte Move up!, respectievelijk het hoogste en middelste uitrustingsniveau waarin de up! is te verkrijgen. Speciaal opgeleide medewerkers beantwoorden alle vragen van geïnteresseerde bezoekers. In de up! store is ook een proefrit met de nieuwe compacte Volkswagen te boeken in de eigen regio.

De nieuwe Volkswagen up! is per direct bestelbaar bij de Volkswagen-dealer, als Take up! met 60 pk-benzinemotor al vanaf 8.490 euro inclusief BTW en BPM. Financieringsmogelijkheden starten bij een bedrag van 79 euro per maand. Naast een Take up! zijn er ook de uitrustingsniveaus Move up! en High up!, desgewenst met een 75 pk sterke motor.

De up! is er bovendien in combinatie met een Volkswagen-abonnement vanaf 199 euro per maand. In het maandbedrag voor het Volkswagen-abonnement zijn alle gebruikskosten voor de auto meegenomen, alleen brandstof dient zelf te worden afgerekend.


Meer lezen over: , , ,

Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen

Reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.