Belgische BMW i3
BMW Group lanceert een online winkel in België, zodat klanten een BMW i3 kunnen kopen via internet. Deze online verkoop was al gepland en is één van de innovatieve manieren waarop klanten een BMW i3 aan kunnen schaffen.

Deze “multi-channel” aanpak biedt de klant de garantie dat hij gepersonaliseerde aandacht krijgt, zowel via telefoon als face-to-face. Daarbovenop kan de klant op elk van deze diensten beroep doen doorheen het hele aankoopproces. Dit betekent dat de klant op elk moment kan kiezen voor de contactoptie die hem op dat ogenblik het beste past. Deze gepersonaliseerde aanpak moet de klant vertrouwen en veiligheid geven.

De BMW i3 webwinkel zal blijven verbeteren om op de klanten van vandaag alsook op die van morgen te kunnen inspelen. Tegenwoordig willen consumenten bijna alles online kunnen aankopen. Recente studies tonen dat zij verwachten om ook hun volgende wagen online te kunnen aankopen én dat ze het appreciëren om een flexibele aanpak te kunnen volgen met een continue bereikbaarheid van een of meerdere verkoopskanalen.


Meer lezen over: , , ,

Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen

Doet Tesla al jaren. BMW is wat EV’s betreft echt een “me too company” geworden.
Hebben ze ook een “my BMW” portal (naar voorbeeld van My Tesla).

Reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.