Als onderdeel van het BMW 360˚ ELECTRIC programma kunnen ook Nederlandse i3-eigenaren gebruik maken van een leenauto voor grotere afstanden.

Met de 360˚ ELECTRIC producten en diensten hoeft u zich geen zorgen meer te maken over een beperkte actieradius of het onderhoud van de i3 of i8. BMW zorgt er onder andere voor dat de EV’s veilig thuis of op het werk kunnen worden geladen met de i Wallbox. Voor overige bestemmingen leidt het navigatiesysteem de bestuurder naar een parkeerplaats met (ChargeNow) laadpaal, om eventueel ook nog reisadvies voor het openbaar vervoer te geven.

Mocht er onderweg iets mis gaan, dan is assistentie snel onderweg. De accu wordt continu gemonitord en problemen kunnen via een diagnose direct worden opgespoord. Ook kunnen berijders een beroep doen op de BMW mobiliteitsservice als de BMW i3 onverhoopt met een lege accu komt te staan. Het zogenoemde BMW Mobile Service-voertuig verplaatst de auto dan naar een laadfaciliteit.

Als de afstand te groot wordt om gemakkelijk met een i3 of i8 te overbruggen, dan biedt BMW de mogelijkheid om voor een beperkt aantal dagen per jaar een brandstofauto te lenen. Afhankelijk van het doel van de rit kan dit een 5-serie zijn, maar ook alle andere beschikbare modellen die bij dealers en leasemaatschappijen gereed staan.

UPDATE: Voor de duidelijkheid, al deze diensten vallen onder één of meerdere pakketten van 360˚ ELECTRIC. Hiervoor wordt een vergoeding gevraagd.

Bekijk HIER een demonstratie van 360˚ ELECTRIC.


Meer lezen over: , , , , , , , , , , ,

Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen

Ok, maar hoe zit dat dan met de fiscaliteit?

Reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.