Omdat de ultieme Tesla-ervaring net zo goed door de concurrentie kan worden geboden.

Als het om elektrisch rijden gaat, dan is er één uitgemaakte zaak. Hoe meer laders, hoe beter. Het gaat er niet eens om of het een snellader of een reguliere lader is, wordt er gestopt, dan is het fijn om op te kunnen laden.

Ionity is een gezamenlijk project van vele Europese en een paar Zuid-Koreaanse autobouwers, om te zorgen voor broodnodige snellaadinfrastructuur. De bouw van ultra-snelladers loopt wat achter op schema. Het was de bedoeling dat er nu 400 locaties zouden zijn, maar het zijn er slechts 332. Daarbij dient wel te worden aangetekend dat momenteel 39 stations in aanbouw zijn.

Het huidige streven is om in de loop van het jaar 430 locaties te hebben. Overwogen wordt om voor de financiering deels terug te vallen op investeringsmaatschappijen.

Mocht het niet snel genoeg gaan, dan komen Audi en Porsche met een eigen snellaadnetwerk. Het zou een strategische en aardig effectieve zet kunnen zijn. Het is namelijk de bedoeling om die snelladers vooral bij dealerbedrijven te plaatsen, waarbij ook de inwendige mens niet uit het oog wordt verloren, aangezien wordt voorzien in eetgelegenheden ter plekke.(Via: ecomento.de)


Meer lezen over: , , , ,

Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen

Reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.